Αναζήτηση

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Εύκολο φωτιστικό

 Ψωνίζοντας από ένα μαγαζί με είδη αμπαλάζ είδα ένα πολύ όμορφο στεφανάκι φτιαγμένο από κλαδιά και το πήρα χωρίς να καλοσκεφτώ τι θα το κάνω. Πριν λίγο καιρό μου ήρθε η ιδέα και το χρησιμοποίησα για να φτιάξω ένα φωτιστικό για το δωμάτιο μου που καιρό τώρα δεν είχε. Τα μόνα επιπλέον υλικά που χρησιμοποίησα ήταν πολλές κορδέλες για τη διακόσμηση και λίγη πετονιά για να το κρεμάσω. Δείτε λοιπόν τα υλικά και το τελικό αποτέλεσμα.





Εσείς θα μπορούσατε να κρεμάσετε από τις άκρες των κορδελών χάντρες, λουλουδάκια και ότι άλλο φανταστείτε. Εγώ προς το παρόν το άφησα έτσι. Αργότερα για αλλαγή ίσως κάνω κι εγώ τις τροποποιήσεις μου... :)

2 σχόλια:

  1. καλά, τέλειο Μαριλένα μου!!! πολύ ωραία ιδέα, και το αποτέλεσμα είναι σαν να είσαι σε σπίτι νεράιδας!!
    μπες σε αυτήν την σελίδα, σου έχω ένα βραβειάκι για το μπλογκ σου!

    http://artin-bytheodora.blogspot.com/2011/10/one-lovely-blog-award.html

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή