Αναζήτηση

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

"Κλωστο-λούλουδα"

Πρόσφατα άρχισα να ασχολούμε με το πλέξιμο και ομολογώ ότι με έχει ενθουσιάσει. Έχω αρχίσει να πλέκω ένα κασκόλ γιατί ως αρχάρια έπρεπε να αρχίσω με κάτι εύκολο. Έχω όμως πολλά στο μυαλό που θέλω να φτιάξω. Πηγαίνοντας λοιπόν πριν λίγες μέρες στο μαγαζί για να αγοράσω νήματα αγόρασα και ένα εξαρτηματάκι το οποίο σε βοηθάει να κάνεις λουλούδια με νήματα, κλωστές, κορδόνια κ.α. Η χρήση του είναι αρκετά εύκολη και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πολύ όμορφο. Έτσι έχω φτιάξει πάρα πολλά όμορφα λουλουδάκια που μπορούν να στολίσουν πολλά πράγματα. Επειδή δυστυχώς δεν μπορώ ακόμα να πέρασω τις φωτογραφίες μου στο pc θα σας δώσω μια μικρή γεύση από βιντεάκια που βρήκα στο youtube και δεσμεύομαι για τις φωτογραφίες με τις δικές μου δημιουργίες...
Λουλούδια με "Hana Ami" (1ο μέρος)
Λουλούδια με "Hana Amii"(2ο μέρος)
Λουλούδια με "Hana Ami" (3o μέρος)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου